Bundesliga, Mål2022-11-12Premier League, HighlightSe Brøndby, FCK, AGF og Esbjerg LIVE og GRATIS i træningskampe på tv3sport. dkNæste artikelSe Brøndby, FCK, AGF og Esbjerg LIVE og GRATIS i træningskampe på tv3sport. dkHamilton til Luna: 'Målet er at vinde løbet søndag'Næste artikelHamilton til Luna: 'Målet er at vinde løbet søndag'Frank efter sensation mod City: 'Jeg kunne næsten ikke sige noget til spillerne'Næste artikelFrank efter sensation mod City: 'Jeg kunne næsten ikke sige noget til spillerne'Rasmus Højgaard i spidsen af sydafrikansk golfturneringNæste artikelRasmus Højgaard i spidsen af sydafrikansk golfturneringSainz efter P2: 'Måske mit bedste løb i sæsonen'Næste artikelSainz efter P2: 'Måske mit bedste løb i sæsonen'Storspillende Ødegaard sikrer Arsenal-sejr: Se højdepunkterne herNæste artikelStorspillende Ødegaard sikrer Arsenal-sejr: Se højdepunkterne herRussell efter sejr i sprintløbet: 'Det var helt specielt at krydse målstregen'Næste artikelRussell efter sejr i sprintløbet: 'Det var helt specielt at krydse målstregen'Verstappen efter P4: 'Jeg havde slet ikke noget greb'Næste artikelVerstappen efter P4: 'Jeg havde slet ikke noget greb'Lækkert Arsenal-angreb: Ødegaard scorer til 1-0Næste artikelLækkert Arsenal-angreb: Ødegaard scorer til 1-0Kevin efter sprint-løbet: 'Vil huske det resten af mit liv'Næste artikelKevin efter sprint-løbet: 'Vil huske det resten af mit liv'Mercedes-chef efter Russell-sejr: 'Det var en dejlig overraskelse'Næste artikelMercedes-chef efter Russell-sejr: 'Det var en dejlig overraskelse'Steiner om Kevin-indsats: 'Han gjorde et fantastisk stykke arbejde'Næste artikelSteiner om Kevin-indsats: 'Han gjorde et fantastisk stykke arbejde'Flot langskuds-perle sikrer Næstved point: Se målene herNæste artikelFlot langskuds-perle sikrer Næstved point: Se målene herKevin snupper point efter pole-start: Se det bedste fra sprintløbet herNæste artikelKevin snupper point efter pole-start: Se det bedste fra sprintløbet herWillock sikrer Newcastle flot sejr over ChelseaNæste artikelWillock sikrer Newcastle flot sejr over ChelseaBayern snupper sikker sejr over Schalke: Se højdepunkterne herNæste artikelBayern snupper sikker sejr over Schalke: Se højdepunkterne herAlonso brokker sig over teamkammerat: 'Tak til vores ven'Næste artikelAlonso brokker sig over teamkammerat: 'Tak til vores ven'Kevin kommer godt afsted fra pole: Se starten på sprint-løbet herNæste artikelKevin kommer godt afsted fra pole: Se starten på sprint-løbet herHaas-ingeniør før pole-start: 'Her er mit råd til Kevin'Næste artikelHaas-ingeniør før pole-start: 'Her er mit råd til Kevin'Kevin før start fra pole: 'Det vil være super-lækkert at score point'Næste artikelKevin før start fra pole: 'Det vil være super-lækkert at score point'Luna fra Brasilien: 'Sådan reagerede paddocken på Kevins pole'Næste artikelLuna fra Brasilien: 'Sådan reagerede paddocken på Kevins pole'Lyngby-spillere i jubel-rus - Thygesen: 'SIF-bossen bliver tosset, hvis...
AGF - FC København live resultater, H2H og opstillinger
plads før sidste dag i Sydafrika: 'Jeg forholder mig roligt'Næste artikelHøjgaard snupper 1. plads før sidste dag i Sydafrika: 'Jeg forholder mig roligt'Forest nedlægger Palace: Se højdepunkterne herNæste artikelForest nedlægger Palace: Se højdepunkterne herRømer efter første Lyngby-sejr: 'Hold kæft for en disciplineret indsats'Næste artikelRømer efter første Lyngby-sejr: 'Hold kæft for en disciplineret indsats'Tottenham slår Leeds i vildt comeback: Se alle 7 kasser og det røde kort herNæste artikelTottenham slår Leeds i vildt comeback: Se alle 7 kasser og det røde kort herBochum henter nøglesejr i bundbrag - se alle højdepunkterne herNæste artikelBochum henter nøglesejr i bundbrag - se alle højdepunkterne herYussuf P. fik spilletid i Leipzig-sejr: Se målene herNæste artikelYussuf P.
Fodbold, Danmark: AGF live resultater, stillinger
'Næste artikelLyngby-spillere i jubel-rus - Thygesen: 'SIF-bossen bliver tosset, hvis... 'Klopp efter Liverpool-sejr: 'Her skal vi blive bedre'Næste artikelKlopp efter Liverpool-sejr: 'Her skal vi blive bedre'Salquist efter nederlag til Lyngby: 'Det er en skuffende følelse'Næste artikelSalquist efter nederlag til Lyngby: 'Det er en skuffende følelse'Gytkjær efter forløsende sejr: 'Jeg synes fandme, at vi fortjener det'Næste artikelGytkjær efter forløsende sejr: 'Jeg synes fandme, at vi fortjener det'Lyngby-træner efter sejr i Silkeborg: 'Jeg er pisse-stolt af spillerne'Næste artikelLyngby-træner efter sejr i Silkeborg: 'Jeg er pisse-stolt af spillerne'Kent N.
3F Superliga, Fodbold - live streaming på Viaplay
Se fodbold i TV og streaming i dag - Campo - Dagens Kamp OversigtPå campo. dk kan du hver dag få det fulde overblik over alle de kampe, der vises i dansk TV. I dag Superligaen: AGF – F. C. KøbenhavnKampstart: 14:00Kanal: TV3+ og Viaplay AC Horsens – OBKampstart: 14:00Kanal: Canal 9 og discovery+ Brøndby – ViborgKampstart: 16:00Kanal: 6’eren og discovery+ FC Nordsjælland – AaBKampstart: 18:00Kanal: TV3 SPORT og Viaplay Randers – FC MidtjyllandKampstart: 14:00Kanal: TV3 SPORT og Viaplay Premier League: Brighton – Aston VillaKampstart: 15:00Kanal: See og Viaplay Fulham – Manchester UnitedKampstart: 17:30Kanal: See og Viaplay Bundesliga: Mainz – FrankfurtKampstart: 15:30Kanal: TV3 MAX og Viaplay Freiburg – Union BerlinKampstart: 17:30Kanal: See og Viaplay Serie A: Atalanta – Inter Kampstart: 12:30Kanal: TV 2 SPORT X og TV 2 PLAY AC Milan – Fiorentina Kampstart: 12:30Kanal: TV 2 PLAY Juventus – Lazio Kampstart: 12:30Kanal: TV 2 PLAY I morgen NordicBet Liga: Sønderjyske – VejleKampstart: 18:30Kanal: TV3 SPORT og Viaplay Tirsdag den 15.
efter overraskende nederlag: 'Gennemført dårlig kamp fra vores side'Næste artikelKent N. efter overraskende nederlag: 'Gennemført dårlig kamp fra vores side'Steiner afslører: 'Her præsenterer vi næste års line-up'Næste artikelSteiner afslører: 'Her præsenterer vi næste års line-up'Lyngby-træner med stærk tale: 'Gå ind i bussen - så køber jeg 1000 Carlsberg! 'Næste artikelLyngby-træner med stærk tale: 'Gå ind i bussen - så køber jeg 1000 Carlsberg! 'Leicester henter vigtig udesejr mod West Ham: Se målene herNæste artikelLeicester henter vigtig udesejr mod West Ham: Se målene herLampards krise fortsætter - se alle målene fra Bournemouths overbevisende 3-0 sejr mod EvertonNæste artikelLampards krise fortsætter - se alle målene fra Bournemouths overbevisende 3-0 sejr mod EvertonNuñez blev dobbelt målscorer i Liverpool-sejr: Se det bedste fra kampen herNæste artikelNuñez blev dobbelt målscorer i Liverpool-sejr: Se det bedste fra kampen herLyngby tager første sejr mod sløve Silkeborg: Se målene herNæste artikelLyngby tager første sejr mod sløve Silkeborg: Se målene herHøjgaard snupper 1.
[Livestream tv<<<<] Viborg AGF live direkte tv | Gbabandi
november Ingen TV-kampe Lørdag den 19. november Fodbold i TV i dag Campo. dk tilbyder en opdateret TV-guide, hvor du hver dag kan se, om der bliver vist fodbold i TV – og hvilken kanal, kampene bliver vist på. På Campo. dk kan du hver dag få overblikket over, hvilke fodboldkampe der bliver vist i TV. Skal du se fodbold i dag, men er i tvivl om, hvilke fodboldkampe der bliver vist, kan du benytte dig af Campo. dk til at få det fulde overblik. Er der en FCK-kamp i dag, eller er det måske Brøndby eller AGF’s kampe, du foretrækker at se, så skal campo. dk nok holde dig opdateret.
Se Brøndby, FCK, AGF og Esbjerg LIVE og GRATIS i træningskampe på tv3sport. dkScanpix2017-01-11Alka SuperligaenAf Peter SchulzFlere af superligamandskaberne forbereder sig til forårssæsonen med træningskampe på tv3sport. dk. Peter Schulzpeter. schulz@nentgroup. com5 timer sidenFormel 1, Interview7 timer sidenPremier League, Interview8 timer sidenEuropean Tour, Interview8 timer sidenFormel 1, Interview8 timer sidenPremier League, Highlight8 timer sidenFormel 1, Interview8 timer sidenFormel 1, Interview8 timer sidenPremier League, Mål9 timer sidenFormel 1, Interview9 timer sidenFormel 1, Interview9 timer sidenFormel 1, Interview9 timer sidenDanmark 1.
Og er der en landskamp i tv, holder vi selvfølgelig også styr på det. Danmarks første fodboldkamp i TV fandt sted den 26. august 1954. Ikke nok med, at det var Danmarks første fodboldkamp i TV, så var det faktisk også Danmarks første direkte TV-transmission. Kampen var mellem klubberne Provinsen og København, og den blev spillet på Odense Stadion. Provinsen vandt 5-1. Siden har det fodboldglade Danmark forvent sig med, at skal man se fodbold i dag, bliver det naturligvis vist på TV. Flow tv falder men fodboldkampe på tv bliver stadig set af mange Alene den danske Superliga afspejler, hvor mange der ser fodbold i TV. Flere af kampene kom i 2021 over 200.
Frisk fodbold tv-guide med fodboldkampe der vises på tv i dag Listen med fodboldkampe i tv opdateres døgnet rundt og altid en uge frem. Vi viser dig, hvornår fodboldkampene bliver fløjtet i gang, hvilken kanal fodboldkampene vises på, hvilken runde i den pågældende liga eller turnering der er tale om, og skriver samtidig en kort tekst til nogle af dagens fodboldkampe i TV, hvis der er noget ekstraordinært, som vi føler du bør vide. Det gælder alt fra Superligaen herhjemme, til de større ligaer i udlandet såsom Premier League, La Liga, Serie A og Bundesligaen.
Se FC København - AGF Live Stream Online Se FC København - AGF Live Stream Online FC København vs AGF 2. Oct 2022 16:00 Du kan se samtlige kampe fra Superligaen direkte med online live streaming. Kampene kan endda live streames med både computer, mobil og tablet, så uanset, hvor du befinder dig, så kan du altid se fodbold.
Se AGF live streaming online - Live Stream Fodbold
Division, Highlight9 timer sidenFormel 1, Highlight10 timer sidenPremier League, Highlight10 timer sidenTyskland Bundesliga, Highlight10 timer sidenFormel 1, Highlight10 timer sidenFormel 1, Highlight10 timer sidenFormel 1, Interview10 timer sidenFormel 1, Interview11 timer sidenFormel 1, Reportage11 timer sidenSuperligaen, Interview11 timer sidenPremier League, Interview11 timer sidenSuperligaen, Interview11 timer sidenSuperligaen, Highlight11 timer sidenSuperligaen, Interview12 timer sidenSuperligaen, Interview12 timer sidenFormel 1, Interview12 timer sidenSuperligaen, Reportage2022-11-12Premier League, Highlight2022-11-12Premier League, Mål2022-11-12Premier League, Highlight2022-11-12Superligaen, Highlight2022-11-12European Tour, Interview2022-11-12Premier League, Highlight2022-11-12Superligaen, Interview2022-11-12Premier League, Highlight2022-11-12Tyskland Bundesliga, Mål2022-11-12Tyskland Bundesliga, Highlight2022-11-12Tyskland Bundesliga, Highlight2022-11-12Tyskland Bundesliga, Highlight2022-11-12Formel 1, Interview2022-11-12Superligaen, Mål2022-11-12Premier League, Interview2022-11-12Premier League, Interview2022-11-12Premier League, Interview2022-11-12Premier League, Interview2022-11-12Formel 1, Highlight2022-11-12Premier League, Highlight2022-11-12Tyskland 2.
november Venskabskamp: Holland K – Danmark KKampstart: 20:00Kanal: DR2 og DRTV Onsdag den 16. november Andorra – Østrig Kampstart: 18:00Kanal: discovery+ Letland – Estland Kampstart: 18:00Kanal: discovery+ Litauen – Island Kampstart: 18:00Kanal: discovery+ Moldova – AserbajdsjanKampstart: 18:00Kanal: discovery+ Polen – Chile Kampstart: 18:00Kanal: discovery+ Cypern – Bulgarien Kampstart: 19:00Kanal: discovery+ Albanien – Italien Kampstart: 20:45Kanal: 6’eren og discovery+ Torsdag den 17. november Irland – Norge Kampstart: 20:45Kanal: 6’eren og discovery+ Awardshow: Globe Soccer AwardStart: 15. 20Kanal: TV3 SPORT og Viaplay Fredag den 18.
Se FC København VS AGF LIVE STREAM - Live-fodbold.dk
fik spilletid i Leipzig-sejr: Se målene herOliver C. holder rent bur i Hertha-sejr: Se højdepunkterne herNæste artikelOliver C. holder rent bur i Hertha-sejr: Se højdepunkterne herLeverkusen nedlægger Stuttgart: Se begge mål herNæste artikelLeverkusen nedlægger Stuttgart: Se begge mål herSteiner efter pole position: 'Det her bliver vigtigt for Kevin i aften'Næste artikelSteiner efter pole position: 'Det her bliver vigtigt for Kevin i aften'Overraskelsen lurer: Corlu bringer Lyngby på 1-0Næste artikelOverraskelsen lurer: Corlu bringer Lyngby på 1-0Guardiola efter nederlag til Franks Brentford: 'Derfor gik det galt'Næste artikelGuardiola efter nederlag til Franks Brentford: 'Derfor gik det galt'Nørgaard efter choksejr: 'Det var rimelig sindssygt'Næste artikelNørgaard efter choksejr: 'Det var rimelig sindssygt'City-stjerne efter nederlag til Brentford: 'Dét sagde Guardiola til os i pausen'Næste artikelCity-stjerne efter nederlag til Brentford: 'Dét sagde Guardiola til os i pausen'Frank efter chok-sejr: 'Derfor håbede jeg, at City ville spille med Haaland'Næste artikelFrank efter chok-sejr: 'Derfor håbede jeg, at City ville spille med Haaland'Eksklusivt: Se sammenligningen mellem Magnussen og VerstappenNæste artikelEksklusivt: Se sammenligningen mellem Magnussen og VerstappenChoksejr: Franks Brentford slår City på sejrsmål i 98.
Følg Superligaen live her - Livescore
AGF - YouTube