oktober0:54Sarpsborgs utrolige forvandling – med Tobias Heintz i hovedrollen8. oktober3 min lesetidPublisert:2. oktober · Andreas HellenesKeepertabbe i 2-2-kampen mellom Haugesund og Odd(FK Haugesund-Odd 2-2) En svak inngripen av Odds keeper så ut til å forære Haugesund seieren i søndagens eliteseriekamp, men Conrad Wallem ordnet 2-2 mot slutten. 22-åringen Wallem og 18-åringen Dennis Gjengaar ble dermed utslagsgivende for bortelage... VIDEOStor keepertabbe da Odd tok ett poengPublisert:2. oktober0:50VIDEOStor keepertabbe sendte Haugesund foranPublisert:2. oktober0:20Rekdal raser mot NFFs cupforslag: − Det er uhørt26. september4 min lesetidKan skrote hele cupen for 2023: − Vil ikke utelukke noe som helst23. september3 min lesetidVIDEOHer sørger han for Glimt-nedtur - Haugesund tok poeng på AspmyraPublisert:18.
september0:38Bodø/Glimt snublet - tapte viktige poeng18. september3 min lesetidVIDEOHodestøt senket Rosenborg – to tap på tre kamper for trøndernePublisert:11. september1:31Stygg kneskade da Rosenborg tapte for Haugesund: − Vi frykter det verste11. september3 min lesetidPublisert:8. september · Mikal Emil AaserudLeite vender tilbake til HaugesundBruno Leite returnerer til Haugesund etter ett år i kypriotiske Pafos. Han har signert en kontrakt ut sesongen. Det bekrefter FKH på sine nettsider. Leite fikk fire kamper for Pafos og ble enig med klubben om å avslutte kontrakten. Dermed er den kapp...
Prosjektet «Sammen for Drammen» tar utgangspunkt i FN sine bærekraftmål. Les mer her. BærekraftVideo Kjøp ditt mobildeksel her I samarbeid med Phonecases 3D har vi gleden av å presentere mobildeksler med unike Strømsgodset-motiver. Vi kan også tilby deksler som er 100 prosent Eco-vennlige. Annonse: 14. okt. 2022 20. mai 2021 10.
FK HaugesundVIDEOAlarmen går på direktenPublisert:7. november0:50VIDEOReddet poeng med drømmetreff: – Oi, oi, oi! Publisert:6. november1:45Selvik sto som en vegg da Haugesund slo Strømsgodset: − Kaotisk til tider 29. oktober2 min lesetidBodø/Glimt stormer mot medalje etter målshow mot Kristiansund23. oktober3 min lesetidVIDEOLehne Olsen viste klasse - 1-0 til LillestrømPublisert:23. oktober0:47Bare Odd og Vålerenga oppfyller «ungdomsmål»: − Trenerne mangler mot22. oktober4 min lesetidVIDEOSjekk de sjansenePublisert:17. oktober0:40VIDEOHer sender Eskesen Kristiansund nærmere nedrykkPublisert:16. oktober0:50Kristiansund mot nedrykk etter nytt poengtap16. oktober2 min lesetidVIDEOHeintz herjet: – Et fotballeventyrPublisert:8.
august2 min lesetidAvfeier at Glimt blir som Eggens RBK: − De er for små24. august4 min lesetidVIDEOMolde vant da Haugesund sløste med sjansenePublisert:21. august1:21Linnes matchvinner da Molde slo Haugesund21. august2 min lesetidPublisert:14. august · Fredrik SchjesvoldSamuelsen forlenger med HaugesundMartin Samuelsen (25) har signert en treårskontrakt med FK Haugesund. Det bekrefter klubben selv på sine hjemmesider søndag.
-plass med 3-1-seieren over Jerv i Eliteserien søndag. Jerv er på nedrykksplass. Haugesund har 19 poeng, HamKam har 18 etter at begge lagene har spilt 17 kamper. Tromsø ligger på kvalifiseringsplassen o... VIDEOMartin Samuelsen satte spikeren i kista på overtidPublisert:7. august1:45VIDEOBrassescoring og utvisning i FKH-seierPublisert:24. juli1:10VIDEOVanvittig brassescoring: - Har du sett på maken?! Publisert:24.
Glitre Energi har samarbeidet med Strømsgodset i SIF Lauget helt siden 1994, og er dermed vår aller mest lojale partner. Glitre Energi tar miljøansvar og leverer ren energi. H-vinduet Fjerdingstad produserer kvalitetsdører og -vinduer med ekte kjærlighet. Stolt og lojal samarbeidspartner! KIWI er Norges største dagligvarekjede målt i antall butikker og nest største målt i omsetning. Gjør som Strømsgodset og legg handleturen din til din nærmeste KIWI-butikk. PUMA er verdens tredje største sportsbrand, og vi i Strømsgodset er veldig stolte over å spille i PUMA.
Lillestrøm
VIDEOTotalslaktes etter dettePublisert:6. september0:55VIDEOHer starter Søderlund snuoperasjonenPublisert:4. september0:31Haugesund snudde til seier – bortetørken fortsetter for Tromsø4. september2 min lesetidPublisert:30. august · Eivind Andreas HaugenGlimt-talentet Sebastian Tounekti til HaugesundKantspilleren Sebastian Tounekti (20) går fra Bodø/Glimt til Haugesund - slik VG meldte tidligere. Med tilbud fra flere klubber har 20 år gamle Sebastian Tounekti valgt å fortsette karrieren i Haugesund. Tromsøværingen kom til Bodø/Glimt i 2020, og t... VIDEOSjølstad med strålende halvvolley i etterlengtet seierPublisert:28. august1:11Marerittrekken tok slutt: Sjølstad sørget for HamKams første seier siden juni28.
feb. 2021 12. 2022 03. 2022 Fra Rødgata til Gamle gress Les historien om den lille idrettsforeningen fra Gulskogen som vokste til å bli bli en av de beste fotballklubbene i Norge. VideoBildegalleri Hovedsamarbeidspartner Etablert i 1843 i Øvre Eiker og er en av Norges største alliansefrie sparebanker. Sparebanken Øst gikk inn som hovedsamarbeidspartner for Strømsgodset i januar 2022 SIF Lauget Som Strømsgodset har også ARBO-navnet lange tradisjoner på Gulskogen. ARBO Entreprenør er en totalleverandør innen bygg- og entreprenørvirksomhet. BDO er en revisjons- og rådgivningsvirksomhet med over 1 500 medarbeidere ved kontorer over hele landet.
Den forrige kontrakten gikk opprinnelig ut etter 2022-sesongen. – Vi har vært tydelige hele veien på at Martin har vært ønske... VIDEOHer sikrer han seieren på overtidPublisert:13. august0:57Haugesund vant på overtid: − Kaotisk, hodeløst og elendig13. august2 min lesetidVIDEOSlaktes etter dette feilgrepet: - Burde skamme segPublisert:8. august0:42Publisert:7. august · Jens FribergHaugesund på sikker plass etter 3-1 over JervHaugesund tok seg forbi Tromsø og HamKam til 13.
SF Supportere - Facebook